REALITNÍ PŘÍBĚH Z VARNSDORFU

🏡

Dům s duší – takový byl první dojem při vstupu do domu na Nemocniční ulici ve Varnsdorfu. Chaloupka jako z pohádky, venkovský styl, krásný rozlehlý pozemek v širším centru města. Přesto všude kolem klid jako na venkově. Zkrátka jedinečné autentické místo a já cítil, že právě v tom bude hlavní prodejní argument.

K prodeji domu jsem se dostal přes doporučení mého spokojeného klienta, který měl úzkou vazbu na prodávajícího. Dům se již pár měsíců prodával s jinou, lokální realitní kanceláří, avšak bez úspěchu. Kladl jsem si otázku, proč se tak krásný historický dům nedaří prodat? Odpověď byla nasnadě. Neprofesionální fotografie, kde jedinečnost domu absolutně zanikla a minimální propagace. To zapříčinilo, že za 4 měsíce neproběhla ani jedna prohlídka.

Během jednoho slunného odpoledne v polovině července, jsme se s panem majitelem sešli a poseděli na levandulemi lemované terásce před domem. Připadal jsem si jako v Provence. Vlastník byl ze začátku (po neúspěchu předchozí realitní kanceláře) hodně nedůvěřivý a já věděl, že k sobě musíme najít cestu a vybudovat si vzájemnou důvěru. Po krátkém rozhovoru se mi více otevřel a rozpovídal se o nutnosti prodeje. Samotný prodej domu pro něj byl emočně náročný, protože s ním měl spojené mnohaleté, jedinečné vzpomínky.

Díky příjemnému a otevřenému rozhovoru jsme rychle prolomili ledy a domluvili se na vzájemné spolupráci. Majitele velmi zaujal osobní přístup a možnosti, které mu v rámci spolupráce s Broker Consulting můžeme nabídnout – profesionální fotografie, nadstandardní propagace v rámci sociálních sítí, sdílení inzerce v rámci obchodní sítě, kompletní právní servis. Nyní zbývalo přeměnit slova v činy, abychom splnili přání majitele prodat nemovitost co nejrychleji, za předem stanovenou částku.

Pustili jsme se do práce. Nemovitosti jsme částečně poklidili a připravili ji na profesionální focení. Zároveň jsem o prodeji nemovitosti informoval kolegy, aby mohli nabídnout dům svým klientům ještě dříve, než bude v oficiální inzerci. (Celkem se z řad stálých klientů na dům přišli podívat 3 zájemci – sdílení nemovitostí, než se dostanou do inzerce, vnímám jako velkou přidanou hodnotu naší firmy. Naši klienti tím dostávají jedinečnou možnost koupě, aniž by o ní věděl celý realitní trh).

Po týdnu od spuštění inzerce a placené propagace na sociálních sítích, se začali ozývat první zájemci. Dům byl v inzerci cca 3 týdny a celkově nás oslovilo 13 potenciálních zájemců, se kterými jsme absolvovali osobní prohlídky.

Po vzájemné domluvě s panem majitelem, jsme vybrali nejvhodnější kandidáty. Rozhodli jsme se pro manželský pár z Liberce, které dům naprosto uchvátil a to i přes drobné nedostatky spojené se stářím nemovitosti. Jejich snem bylo pořízení chaloupky, kde by mohli relaxovat po náročných pracovních dnech a trávit čas se svou rodinou. Nadšení a smělé plány budoucích vlastníků nás přesvědčily, že právě oni budou tou správnou volbou.

A jaký je Váš realitní příběh? 🙂